Надскладний опалювальний сезон наближається до завершення
Надскладний опалювальний сезон наближається до завершення. Україна пройшла чергове випродування та вистояла. Велику роль в цьому зіграла лісова галузь.
Українські лісівники зробили все можливе, щоб повністю задовільнити потребу країни у дровах. Навіть при відключенні електрики, яке іноді тривало по кілька діб, велика кількість об’єктів бюджетної сфери та приватних будинків залишалися з теплом. З теплом були і наші військові підрозділи.
У сезоні 2022-2023 нашими лісгоспами відвантажено 3,3 млн м3 дров’яної деревини:
- населенню — 2,75 млн м3;
- об’єктам соціальної сфери та бюджетним організаціям — 533 тис. м3;
- військовим — 62,1 тис. м3.
Держлісагенство прийняло активну участь в реалізації урядової програми по забезпеченню дровами мешканців прифронтових районів. Увесь законтрактований обсяг деревини поставлений місцевим громадам.
Восени ми запустили новий сервіс – інтернет-портал «ДроваЄ», який у період ажіотажного попиту значно спростив процес купівлі та доставки дров.
ДП “Ліси України” вже почало підготовку до наступної зими. Прогнозована потреба у дровах паливних на опалювальний сезон 2023-2024 становитиме близько 3,5 млн м3. Водночас, як і минулої зими, готуємося до різних сценаріїв.
Обсяги споживання можуть значно зрости за рахунок нових деокупованих регіонів. Тому заздалегідь опрацьовуються варіанти збільшення заготівлі у разі виникнення потреби.
ДП «Ліси України» має опрацювати з місцевими органами влади і місцевими громадами механізм централізованої закупівлі палива з подальшим розподілом між найбільш соціально незахищеними верствами населення. Минулого року ми отримали першій досвід у цьому напрямку. І черговий раз переконалися, що готуватися до нового сезону потрібно завчасно! Це дає можливість планувати та вчасно виконувати поставки, гарантувати оптимальну ціну та отримати більш якісне і калорійне паливо завдяки його переробці та просушці у літній період.
Крім того, ДП «Ліси України» поставлена задача стандартизувати сервіс з продажу дров. Покупцям має пропонуватися продукція різної якості (як з високим, так і низьким відсотком вологості), а також доставка, незалежно від обсягу замовлення. Філії повинні створити електронні черги для гарантії прозорості отримання та доставки замовлень.